ONLİNE YAZILIM ve WEB SİTELERİ

REKLAM YÖNETİMİ

Dijital Reklam Yönetimi Nedir?
Performans pazarlaması (performance marketing), dijital alanlarda belirli bir amaca yönelik ve ölçümlenebilir bir şekilde yürütülen reklam faaliyetlerinin tamamına verilin isimdir. Performans pazarlamasını daha geniş bir çerçeve olan dijital pazarlamadan ayıran en temel faktör ise performans kaygısı barındırmasıdır. İnternet reklamcılığını geleneksel pazarlamadan ayıran ve daha etkili kılan en önemli özellik ölçümlenebilir olmasıdır. Eğer tüm adımlar doğru şekilde kurgulanırsa dijital pazarlamada harcanan her kuruşun verimliliğinin ölçülmesi mümkündür.

Dijital pazarlamada performans ölçümlemesi yapabilmek için reklam platformlarının doğru entegrasyonu, farklı dönüşüm modelleri ile sonuç takibi, farklı pazarlama araçları ile sonuç sağlamalarının yapılması konularının eksiksiz olarak tamamlanmış olması gerekir. İnternetin kullanımının artması ile birlikte dijital reklamların gücü de hızla arttı. Hem daha düşük maliyeti hem de ölçümlenebilirliği ile dijital pazarlama artık her haliyle geleneksel pazarlamanın önündedir.

 

Dijital Reklam Türleri

Dijital platformların her geçen gün yaygınlaşması ve platformların sayısının artması ile birlikte kullanılabilecek reklam türleri de arttı. Dijital reklam türlerinin artmasına rağmen markaların reklam bütçelerinin çoğunu 5 kanal almaktadır. Bu kanallar ise şöyle; Search, Shopping, Display, Social ve Influencer.

 

Dijital Reklamcılığın Geleceği

Dijital reklamların geleceğini belirleyen en temel faktörler; insanların kullandığı platformlar ve bu platformlarda tükettikleri içeriklerdir. Bu nedenle dijital pazarlamanın geleceğine bakarken ilk sormamız gereken soru 'gelecekte ne tür içeriklerin daha fazla tüketileceği' olmalıdır. Sizde Online Yazılımım ajansı ile rakiplerinizin önüne geçin.

info@onlineyazilimim.com

Mail 7x24 Destek

0507 232 86 58

Whatsapp 7x24 Destek

0850 532 80 70

Hafta içi 09:00-18:00